1. Kuidas saan paki kätte posti teel ja kas selle kohta tuleb ka teavitus?
Kui olete tellinud toote posti teel, peaksite järgima kampaania tingimustes kirjas olevat tarneaega, mille leiate CrazyDeali kodulehelt vastava toote juurest. Tingimustes kirjas oleval tarneajal saabub teie poolt valitud postiteenusega toode. Kui pakk on jõudnud kohale, saabub teile teavitus ostu sooritamisel kirja pandud kontaktandmetele e-maili ja SMSi teel. Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel hilinema, saadab CrazyDeal teile e-mailile ka vastavasisulise teavituse.
2. Kellele pean näitama voucherit, kui toode on tellitud posti teel ?
Kui olete tellinud toote posti teel, siis ei pea te voucherit enam kellelegi näitama. Tuleb vaid jääda ootama teavitust paki saabumisest e-maili ja SMSi teel. Igaks juhuks hoidke voucher alles seni, kuni olete toote kätte saanud ja sellega rahule jäänud.
3. Kas toodet või voucherit saab tagastada ning kuidas seda teha? Kas mõnda kaupa ei ole võimalik tagastada?
Nii kauba kui ka voucheri tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis ning kaup ei tohi olla kasutatud. Voucheri tagastamisel ei tohi selle kehtivusaeg olla lõppenud ega voucher olla kasutatud. Raha tagastatud kauba või voucheri eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast ostust taganemise teate jõudmisest müüjale. Tarbija kohustub vajadusel kandma kauba tagastuskulud kuni 10 EUR ulatuses, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija poolt ostetutele. Juhul, kui peale tagastust ilmneb, et tagastatud toode või voucher ei vasta ülal toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.
Tagastamisele ei kuulu tooted, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud pakendiga aluspesu, meigitooted, toidulisandid, toiduained jms) ning eritellimuse järgi valmistatud tooted.
Võtke alati meiega ühendust, kui teil on tellitud kaupadega tekkinud probleeme. Proovime alati leida teile sobiva lahenduse!
4. Kus paiknevad Omniva automaadid?
Omniva ligikaudu 100 pakiautomaati asuvad suuremates asulates üle Eesti. Täpsemaid asukohti saab näha Omniva veebilehel (https://www.omniva.ee/era/kaart). Paki saate automaadist imelihtsalt kätte teile e-maili ja SMSi teel saadetud uksekoodiga.
5. Millistel juhtudel on oluline järgida voucheri kehtivusaega?
Voucheri kehtivusaega peab järgima vaid juhul, kui olete kättesaamisviisiks valinud ise järele tulemise või soetanud endale voucheriga mõne teenuse (ilusalongi, toitlustuse jms). Tellides toote posti teel, tuleb järgida kampaania tingimustes märgitud tarneaega. Kui vastav kampaania on CrazyDeali kodulehel lõppenud, kuid soovite siiski teada saada toote tarneaega, siis leiate selle ka ostetud voucherilt.
6. Mida teha, kui kaotasin voucheri ära?
Kui olete kaotanud või kogemata kustutanud voucheri, palume kirjutada sellest info@crazydeal.ee, lisades e-mailile maksekorralduse koopia või voucheri numbri (selle olemasolul) ning saadame teile e-mailile uue voucheri.
7. Kellele teatada, kui mul on pretensioon ostetud teenuse või toote kohta?
Pretensiooni korral kirjuta sellest vabas vormis e-mailile info@crazydeal.ee ning teeme kõik endast oleneva, et teie murele nii kiiresti kui võimalik sobiv lahendus leida.
8. Tagastasin toote, kuid postikulusid mulle ei tagastatud?
Postikulud tagastame vaid juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija poolt ostetule. Kui toode ei vastanud ootustele või tagastatakse mistahel muul põhjusel, ei kuulu postikulu tagastamisele.
9. Mida teha, kui unustasin CrazyDeali kasutajanime või parooli?
Juhul, kui te ei pääse enda CrazyDeali kontole ligi, palume kirjutada sellest e-mailile info@crazydeal.ee ning lisage ka konto registreerimisel kasutatud e-mail.
10. Mille jaoks kasutatakse minu isikuandmeid?
CrazyDeal kasutab teie isikuandmeid üksnes tellimuse täitmiseks. Võite olla kindel, et kasutajate andmete konfidentsiaalsus on meie jaoks prioriteet. Me ei avalda teie isikuandmeid ilma teie poolse nõusolekuta kolmandatele isikutele, välja arvatud Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevatel juhtudel.
11. Kuidas kustutada oma e-mail teie uudiskirja saajate seast?
E-maili kustutamiseks on e-maili alumises osas nupp „üks klõps tellimuse tühistamiseks“. Tehes selle „klõpsu“ on teie e-mail uudiskirjade saajate seast eemaldatud.
12. Kuidas on võimalik voucheri eest tasuda ja milliseid internetipankasid on võimalik maksmisel kasutada?
Voucheri eest on võimalik tasuda üksnes Eestis registreeritud VISA krediitkaardiga ja läbi järgmiste internetipankade:
- Swedbank;
- SEB;
- Danske Bank;
- Nordea;
- LHV Pank;
13. Kuidas ma oma voucheri kätte saan?
Voucher saadetakse teile kohe peale ostu sooritamist e-mailile ja SMS teenuse valimise korral ka mobiiltelefoni sõnumina. Juhul, kui mingil põhjusel voucher kohale ei jõudnud, kirjuta sellest e-mailile info@crazydeal.ee, lisades ka maksekorralduse koopia ning saadame Sulle voucheri uuesti.
14. Kas ostmiseks pean olema registreeritud kasutaja?
Ei pea, kuid soovitame seda siiski teha. Registreeritud kasutaja näeb oma ostude ajalugu ja on alati kursis päeva parimate pakkumistega. Lisaks saadame aeg-ajalt ka personaliseeritud pakkumisi, lähtudes Sinu eelnevatest ostudest.
15. Kui turvaline on CrazyDeali e-poe kasutamine?
CrazyDeal on Eesti vanima ja suurima ettevõtjate esindusorganisatsiooni Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige. Oleme valinud oma koostööpartneriteks üksnes usaldusväärsed ettevõtjad ning oleme veendunud nende toodete ja teenuste esmaklassilisuses. Kõik maksed meie veebilehel on 100% turvalised, sest Sul on võimalik maksta pangakaartidega, mis on liidetud turvaliste internetiostude programmiga 3D Secure.
16. Kuidas saan müüa oma ettevõtte teenust või toodet Crazydeal.ee leheküljel?
Kui soovid teha meiega koostööd, võta julgelt ühendust meie võimeka müügimeeskonnaga, kes töötab Sinu äri heaks. Sinu käsutuses on kogenud professionaalid, kes on läbi viinud sadu edukaid kampaaniaid. Saada e-mail koostöösoovi ning kontaktandmetega business@crazydeal.ee.
17. Kas voucheri eest saab tasuda krediitkaardiga?
Jah, kuid ainult Eestis registreeritud krediitkaardiga.
18. Kuidas saan ostetud voucheri eest arve?
Kuna CrazyDeal on pakkumiste vahendaja ning ostu-müügi leping sõlmitakse voucheri väljastamisel ostja (tarbija) ning teenusepakkuja (kaupmehe) vahel, siis käibemaksuseaduse mõistes on tegemist teenusepakkuja (kaupmehe) käibega, mitte CrazyDeali omaga. Seetõttu ei saa CrazyDeal väljastada ka tarbijale arvet, millel oleks näidatud käibemaks.
Arvet koos käibemaksuga saate küsida otse teenusepakkujalt (kaupmehelt) teenuse tarbimisel või kauba kätte saamisel. Juhul, kui kampaanias ei ole kirjas kaupmehe rekvisiite, palume arve saamiseks kirjutada info@crazydeal.ee.
Recent Comments